გაკვეთილის გეგმა 1
საგანი: გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი: თინათინ ოსიაშვილი
პირადი ნომერი:
სწავლების საფეხური: საბაზო
კლასი: მე - 8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25, მათ შორის,1 შშმ მოსწავლე
დრო:45წთ
გაკვეთილის თემა:სამხრეთ ამერიკის ფიზიკური გეოგრაფია:გეოგრაფიული მდებარეობა, რელიეფი, სასარგებლო წიაღისეული, შიდა წყლები, ჰავა და ცოცხალი სამყარო
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლებმა:
· ფიზიკური რუკის საშუალებით განსაზღვრონ სამხრეთ ამერიკის ფიზ. გეოგრაფიული მდებარეობა.
· დაახაიათონსამხრეთ ამერიკისსანაპირო ხაზი, რელიეფი,სასარგებლო წიაღისეული,ჰავა და შიგა წყლები,ცოცხალი სამყარო.
· შეძლონ ფიზიკურ რუკაზე ორიენტირება : მდინარეების, ტბების, კლიმატური სარტყლებისა და ბუნებრივი ზონების ჩვენება.
· განათავსონ ინფორმაცია კონტურულ რუკაზე და სხვადასხვა დამხმარე თვალსაჩინოებებზე.
· იმსჯელონსამხრეთ ამერიკის ჰავის მრავალფეროვნებაზე;
· ატლასის მიხედვით დაადგინონ ბუნებრივი ზონებისა და კლიმატური სარტყლების შესაბამისობა .
· შეადარონ სამხრეთ ამერიკისა და აფრიკის კონტინენტები გეოგრაფიული მდებარეობისა და სანაპირო ხაზის მიხედვით და იმსჯელონ მსგავსება განსხვავების გამომწვევ მიზეზებზე
შშმ მოსწავლემ:
· შეძლოსსამხრეთ ამერიკისკონტინენტისა და ანდების მთათა სისტემის ჩვენება ატლასში ან ნახევარსფეროების რუკაზე;
წინარე ცოდნა:მოსწავლეები ორიენტირებენ ფიზიკურ რუკაზე ,იციან თემატურ რუკებსა დაკონტურულ რუკაზე მუშაობა.
შშმმოსწავლე უჩვენებს ხმელეთსა და წყალს,იცის ჩრდილო ამერიკისკონტინენტის ჩვენება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო წთ
| ||||
1
2
|
საორგანიზაციო საკითხები
საშინაო დავალების გამოკითხვა.
შშმ მოსწავლეს ვთხოვ ატლასში (მსოფლიოს ნახევარსფეროების ფიზიკურ რუკაზე) მოძებნოს ჩრდილოეთი ამერიკის კონტინენტი და კორდილიერების მთათა სისტემა
|
ვერბალური
რუკაზე მუშაობა,
კითხვა -პასუხი
|
მთელი კლასი
მთელი კლასი
ინდივიდუალურ
|
მსოფლიოს ნახევარსფეროების ფიზიკური რუკა,
სასკოლო ატლასი.
|
1 წთ
3 წთ
| ||||
3
|
გაკვეთილის მიზნის,
აქტივობებისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა.
|
ვერბალური
|
მთელ კლასი
|
ფლივჩარტები
|
1 წთ
| ||||
4
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.აზრობრივი რუკის შექმნა - რა იციან სამხრეთ ამერიკის შესახებ?
|
კითხვა პასუხი
|
მთელი კლასი
|
ფლივჩარტები.საწერი კალმები, .
|
3 წთ
| ||||
6
|
ჯგუფებში მუშაობა
მოსწავლეები დამოუკიდებლად, ჯგუფურად შეძლებენ ახალ მასალაზე დაყრდნობით უპასუხონ დავალებებს.ჯგუფებს ვურიგებ ბარათებზე დაწერილ დავალებებს და ვაძლევ მკაფიო ინსტრუქციას მიცემულ დავალებებთან დაკავშირებით.ვახსენებ ჯგუფური მუშაობის წესებს, შეფასების რუბრიკასა და ვუთითებ დროს. მოსწავლეები ჯგუფებში ირჩევენ ლიდერს,დამკვირვებელსა და პრეზენტატორს.
ვთხოვ წაიკითხონ სახელმძღვანელოში ახალი მასალა და უპასუხონ გაკვეთილის მიზნის შესაბამის ბარათში მითითებულ დავალებებს.
Iჯგუფი:დავალება.
· განსაზღვრეთ სამხრეთ ამერიკის ფიზ. გეოგრაფიული მდებარეობა. მოძებნეთ უკიდურესი კონცხები,განსაზღვრეთ კოორდინატები და დაიტანეთ კონტურულ რუკაზე.
· ატლასის გამოყენებით დაადგინეთ როგორია სამხრეთ ამერიკის სანაპიროს მოხაზულობა. მოძებნეთ და ჩამოწერეთ მოსაზღვრე ოკეანეები, ზღვები, ყურეები, ნახევარკუნძულები, კუნძულები და დაოტანეთ კონტურულ რუკაზე.
· შეადარეთ სამხრეთ ამერიკისა და აფრიკის კონტინენტები გეოგრაფიული მდებარეობისა და სანაპირო ხაზის მიხედვით და იმსჯელეთ მსგავსება განსხვავების გამომწვევ მიზეზებზე.
შშმ მოსწავლის დავალება:
· მოძებნე და აჩვენე ატლასში ან ნახევარსფეროების ფიზ. რუკაზე სამხრეთ ამერიკის კონტინენტი და ანდების მთათა სისტემა.
IIჯგუფი.დავალება:
· დაახასიათეთსამხრეთ ამერიკის რელიეფი და შიგა წყლები.
· ატლასის გამოყენებით მოძებნეთ სამხრეთ ამერიკის მთები,ზეგნები, დაბლობები,მდინარეები , ტბები და დაიტანეთკონტურულ რუკაზე.
· იმსჯელეთ, რა განაპირობებს სამხრეთ ამერიკაში შიგა წყლების დიდ რაოდენობას.
IIIჯგუფი:დავალება
· გამოიყენეთატლასი და დაადგინეთ,
ა.რომელი ბუნებრივი ზონები ვრცელდება სამხრეთ ამერიკაშიდა აჩვენეთ ნახევარსფერობის ფიზ. რუკაზე.
ბ.რომელ ბუნებრივ ზონაშია კონტინენტის უდიდესი ნაწილი?
· ატლასის მიხედვით დაადგინეთ სამხრეთ ამერიკის ბუნებრივი ზონებისა და კლიმატური სარტყლების შესაბამოსობა და წარმოადგინეთ ცხრილის სახით.
· იმსჯელეთ, სამხრეთ ამერიკის კონტინენტის რომელი ბუნებრივი ზონაა
ადამიანის ცხოვრებისა და საქმიანობისათვის მეტად ხელსაყრელი? რატომ?
|
კოლაბორაციული
რუკაზე მუშაობა
კონტურულ რუკაზე მუშაობა
ვენის დიაგრამა
პრაქტიკული მუშაობა
ვერბალური
რუკაზე მუშაობა
პრაქტიკული მუშაობა
|
ჯგუფური
ჯგუფებში
ინდივიდუალური
ინდივიდუალურად
|
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილის გეოგრაფია,ატლასი,კონტურული რუკა.
|
15წთ
| ||||
7
|
ჯგუფებში შესრულებული დავალების
პრეზემტაცია
შშმ მოსწავლეს ვთხოვ აჩვენოს სამხრეთ ამერიკის კონტინენტი
|
ვერბალური
|
ჯგუფები
|
ფლივჩარტები,წებოვანა.მსოფლიოს ნახევარსფეროების ფიზიკური რუკა, საჩვენებელი ჯოხი.
|
15 წთ
| ||||
9
10
11
|
შეჯამება. 3,2,1
შეფასაება
საშინაო დავალება:გვ.110-117 პარაგრაფი 6.4 სამხრეთ ამერიკა. ფიზიკური გეოგრაფია
მოიძიეთ დამატებითი ინფორმაცია:
1.მდინარე ამაზონზე.
2.რომელი კულტურული მცენარეების სამშობლოა სამხრეთ ამერიკა
3.სამხრეთ ამერიკის კონტინენტის რელიქტური და ენდემური ცოცხალთა სამყაროს შესახებ.
შშმ მოსწავლემ ივარჯიშოს ატლასში სამხრეთ ამერიკის ჩვენებაზე.
|
ვერბალური
განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
ვერბალური
წერილობით
|
კლასთან
ჯგუფები,პრეზენტატორები.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა.
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა. გასასვლელი ბარათები.
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილის გეოგრაფია
ინტერნეტი, დამხმარე ლიტერატურა-გეოგრაფიული ენციკლოპედია.ინტერნეტრესურსი-
|
3 წთ
3 წთ
1წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
გეო.VIII.1.მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი;
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· განათავსებს ინფორმაციას კონტურულ რუკაზე და სხვა დანხმარე თვალსაჩინოებებზე;
გეო.VIII.2 მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტებისა და ქვეყნის მდებარეობა რუკაზე;
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს რუკას , ატლასს და ახასიათებს სამხრეთ ამერიკისმდებარეობას,სანაპირო ხაზს,რელიეფს, ჰიდროგრაფიულ ქსელს,ჰავასა და ცხოველთა სამყაროს.
შშმ მოსწავლის შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს ატლასს ან რუკას და აჩვენებს სამხრეთ ამერიკას.
· აჩვენებს ანდების მთათა სისტემას.
გეო.VIII.9.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მსოფლიოში რეგიონის გამოყოფის პრინციპები და ქვეყნის კლასფიკაციის მნიშვნელოვანი კრიტერიუმები.
შედეგი თვალსაჩინოა ,თუ მოსწავლე:
· ირჩევსორ რეგიონს,აჯგუფებს განმასხვავებელ და მსგავს ნიშნებს. მსჯელობს მსგავსება -განსხვავების გამომწვევ მიზეზებზე.
შეფასების ტიპები და მეთოდები:განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
თვითშეფასება :მოსწავლეთა თვითშეფასება -გასასვლელი ბარათი
ხელმოწერა:თ. ოსიაშვილი
თარიღი:20.03. 2018 წ
გაკვეთილის გეგმა 2
საგანი: გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი: თინათინ ოსიაშვილი
პირადი ნომერი:
სწავლების საფეხური: საბაზო
კლასი: მე - 8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25, მათ შორის 1 შშმ მოსწავლე
დრო:45წთ
გაკვეთილის თემა:ოკეანეების გეოგრაფია- წყნარი ოკეანე
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლებმა:
· შეძლონ ფიზიკურ რუკაზე ორიენტირება :წყნარი ოკეანის ზღვების, სრუტეების, ყურეების, კუნძულების, ნახევარკუნძულებისა და ოკეანური დინებების ჩვენება.
· განათავსონ ინფორმაცია კონტურულ რუკაზე და სხვადასხვა დამხმარე თვალსაჩინოებებზე.
· იმსჯელონ რა გავლენას ახდენს ოკეანური დინებები ჰავაზე, ატლასის მიხედვით დაადგინონ რა განაპირობებს ატაკამის უდაბნოს არსებობას ოკეანის სანაპიროსთან.
შშმ მოსწავლემ:
· შეძლოს წყნარი ოკეანის ჩვენება ატლასში (ნახევარსფეროების რუკაზე);
· შეძლოს კონტურულ რუკაზე წყნარი ოკეანის (ცისფერი ფანქრით)გაფერადება;
წინარე ცოდნა:მოსწავლეები ორიენტირებენ ფიზიკურ რუკაზე ,იციან კონტურულ რუკაზე მუშაობა.
შშმ მოსწავლე უჩვენებს ხმელეთსა და წყალს,იცის ავსტრალიის კონინენტის ჩვენება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დროწთ
|
1
2
|
საორგანიზაციო საკითხები
საშინაო დავალების გამოკითხვა:
|
მთელი კლასი
მთელი კლასი
|
მსოფლიოს ნახევარსფეროების ფიზ. რუკა ატლასი
|
1 წთ
5წთ
|
3
|
გაკვეთილის მიზნის, აქტივობებისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა .
|
მთელ კლასი
|
ფლივჩარტები
|
1 წთ
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
გაკვეთილის მიზნიდან გამომდინარე, .მათ უნდა გაიხსნონ რა იციან წყნარი ოკეანის შესახებ და ვწერ დაფაზე ან ფლივჩარტზე.მოსწავლეებმა ლოგიკურად უნდა დაუკავშირონ რაც აზრად მოუვათ, ყველა მოსაზრება მისაღებია. ასოციაციური რუკის შედგენა ხდება, მანამ, ვიდრე ამ საკითხის გარშემო აზრები ან დრო არ ამოიწურება.
|
მთელი კლასი
|
ფლივჩარტები.საწერი კალმები.მარკერები
|
3 წთ
| |
5
| ||||
6
|
ახალ მასალაზე მუშაობა.
ჯგუფების შექმნა და დავალებბის განაწილება
მოსწავლეები დამოუკიდებლად, ჯგუფურად შეძლებენ ახალ მასალაზე დაყრდნობით უპასუხონ დავალებებს.ჯგუფებს ვურიგებ ბარათებზე დაწერილ დავალებებს და ვაძლევ მკაფიო ინსტრუქციას მიცემულ დავალებებთან დაკავშირებით.ვაცნობ ჯგუფური მუშაობის წესებს, შეფასების რუბრიკასა და ვუთითებ დროს. მოსწავლეები ჯგუფებში ირჩევენ ლიდერს,დამკვირვებელსა და პრეზენტატორს.
პირველი ჯგუფი: დავალება
წყნარი ოკეანის: ზღვები, სრუტეები, ყურეები, კუნძულები, ნახევარკუნძულები და ოკეანური დინებები . და აჩვენეთ ნახევარსფეროების ფიზ. რუკაზე.
შშმ მოწავლის დავალება:მოძებნე ატლასში ან ფიზ რუკაზე წყნარი ოკეანე და გააფერადე ცისფერი ფანქრით
მეორე ჯგუფი: დავალება
1.კონტურულ რუკაზე მუშაობა. კონტურულ რუკაზე განათავსეთ წყნარი ოკეანის ოთხ-ოთხი:ა.ზღვა ბ.კუნძული გ. ნახევარკუნძული დ.თბილი და ცივი ოკეანური დინებები.
2.დაახასიათეთ წყნარი ოკეანის ბუნებრივი პირობები
მესმეჯგუფი:დავალება
2. რუკის გამოყენებით დაადგინეთ ოკეანური დინებები და იმსჯელეთ რა გავლენას ახდენს ჰავაზე.
|
ჯგუფური
|
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილის გეოგრაფია,ატლასი,კონტურული რუგკა.
|
14წთ
|
7
8
|
ჯგუფებში შესრულებული დავალების
პრეზემტაცია
შშმ მოსწავლეს ვთხოვ ატლასში მიჩვენოს წუნარი ოკეანე.
|
ჯგუფები
ინდივიდუალურად
|
ფლივჩარტები,წებოვანა.მსოფლიოსნახევარსფეროების ფიზიკური რუკა, საჩვენებელი ჯოხი.ატლასი
|
15 წთ
1 წთ
|
9
10
11
|
შეჯამება. 3,2,1
შეფასაება
საშინაო დავალება:გვ. 160; პარაგრაფი 7.1 წყნარი ოკეანე
შშმ მოსწავლემ ივარჯიშოს წყნარი ოკეანის ჩვენებაზე
|
კლასთან
ჯგუფები,პრეზენტატორები.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა.
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა. გასასვლელი ბარათები
კალმები.
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილის გეოგრაფია
|
2 წთ
2 წთ
1წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
გეო.VIII.1.მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული ინფორმაციის მოსაპოვებლად რუკის კითხვა და სხვა თვალსაჩინოების ანალიზი;
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· განათავსებს ინფორმაციას კონტურულ რუკაზე და სხვა დანხმარე თვალსაჩინოებებზე;
შშმ მოსწავლის შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე აჩვენებსრუკაზე წყნარ ოკეანეს
შეფასების ტიპები და მეთოდები:განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
თვითშეფასება :მოსწავლეთა თვითშეფასება -გასასვლელი ბარათი
მასწავლებელი: თინათინ ოსიაშვილი
თარიღი:15 05.2018 წ
გაკვეთილის გეგმა 3
საგანი: გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი: თინათინ ოსიაშვილი
პირადი ნომერი:
სწავლების საფეხური: საბაზო
კლასი: მე - 8
მოსწავლეთა რაოდენობა: 25, მათ შორის1 შშმ მოსწავლე
დრო:45წთ
გაკვეთილის თემა:კავკასიის მდებარეობა,რელიეფი და სასარგებლო წიაღისეული
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლებმა:
· შეძლონ პოლიტიკური და ფიზიკური რუკის გამოყენებით დააჯგუფოს ქვეყნები მდებარეობის მიხედვით
· განსაზღვროს კავკასიისა და მასში შემავალი ქვეყნების მდებარეობა.
· განიხილონ აზიასა და ევროპას შორის საზღვრის გატარების ალტერნატიული ვარიანტები, ამოირჩიონ მათთვის მისაღები და და დაასაბუთნ მართებულობა და აღნიშნონ კონტურულ რუკაზე.
· დაადგინონ რომელიფიზიკურ გეპოგრაფიული ერთეულები მდებარეობს ჩრდილო და სამხრეთ კავკახსიაში
· კავკასიის ფიზიკური რუკის გამოყენებით ჩამოთვალონ კავკასიონის ქედები და მწვერვალები;
· აღწერონ კავკასიისათვის დამახასიათებელი მნიშვნელოვანი ბუნებრივი რესურსები(ნავთობი, გაზი, მინერალური წყლები).
შშმ მოსწავლემ:
· შეძლოს სასქართველოს ჩვენება კავკასიის პოლიტიკურ რუკაზე
წინარე ცოდნა: მოსწავლეები ორიენტირებენ ფიზიკურ რუკაზე ,იციან კონტურულ რუკაზე მუშაობა.
შშმ მოსწავლემ იცის ავსტრალიის კონტინენტის ჩვენება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო წთ
|
1
2
|
საორგანიზაციო საკითხები
გაკვეთილის მიზნის, აქტივობებისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა .
|
ვერბალური
ვერბალური
|
მთელი კლასი
მთელი კლასი
|
პლივჩარტი, მარკერები,შეფასების რუბრიკები
|
1 წთ
1 წთ
|
3
|
შესასვლელი ბილეთი
|
წერილობით
|
ინდივიდუალურად
|
შესასვლელი ბილეთები
|
2 წთ
|
4
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
გაკვეთილის მიზნიდან გამომდინარე, ასოციაციური რუკის შედგენა
|
ასოციაციური კავშირების რუკა, კითხვა პასუხი.
|
მთელი კლასი
|
ფლივჩარტები, მარკერები, წებოვანა.
|
3 წთ
|
5
6
|
მინი ლექცია
მინი დისკუსია
|
ვერბალური
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
მთელი კლასი
|
კავკასიის ფიზიკური და პოლიტიკური რუკები, საჩვენებელი ჯოხი
|
5 წთ
|
7
|
ახალ მასალაზე მუშაობა.
წყვილებში დავალებების განაწილება
მოსწავლეებმა ახალ მასალაზე დაყრდნობით უპასუხონ დავალებებს. ვურიგებ ბარათებზე დაწერილ დავალებებს ,ვაძლევ მკაფიო ინსტრუქციას და ვუთითებ დროს.
შშმ მოსწავლის დავალება: აჩვენოს საქართველო
|
წერილობით, კონტურულ რუკაზე მუშაობა
რუკაზე მუშაობა
რაქტიკული მუშაობა
ვერბალური
|
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილის გეოგრაფია,ატლასი,კავკასიის ფიზიკური და პოლიტიკური რუკები, საჩვენებელი ჯოხი,კონტურული რუკა.
|
10წთ
|
8
|
წყვილებში შესრულებული დავალების
პრეზენტაცია
შშმ მოსწავლე აჩვენებს საქართველოს
|
ვერბალური
წერილობით,
|
წყვილები
|
ფლივჩარტები,წებოვანა,კავკასიის ფიზიკური და პოლიტიკური რუკები, საჩვენებელი ჯოხი,კონტურული რუკა
|
14 წთ
|
9
10
11
|
შეჯამება. 3,2,1
შეფასაება
გასასვლელი ბილეთი
საშინაო დავალება:გვ. 172; პარაგრაფი-8.1კავკასიის გეოგრაფიული მდებარეობა, რელიეფი და სასარგებლო წიაღისეული;
შშმ მოსწავლის დავალება:ივარჯიშოს რუკაზე , აჩვენოს საქართველო;
|
ვერბალური
განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
ვერბალური წერილობით
|
კლასთან
ჯგუფები,პრეზენტატორები.
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა.
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა. გასასვლელი ბარათები
კალმები.
სახელმძღვანელო - ნ. ელიზბარაშვილი, ზ. დავითაშვილი
|
2 წთ
2 წთ
1წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
გეო.VIII.4.მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს კავკასიის რეგიონ
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს შესაბამის თემატურ რუკებს და აანალიზებსევროპა-აზიას შორის საზღვრის გატარების საკითხს(განიხილავს დაგანაზოგადებს საზღვრის გატარების ალტერნატიულ ვარიანტებს, ასაბუთებს მისთვის მისათღებ ვარიანტს)და გადააქვს იგი კონტურულ რუკაზე;
· პოლიტიკური და ფიზიკური რუკების გამოყენებით აჯგუფებს ქვეყნებს მდებარეობის მიხედვით; საუბრობს კავკასიის და მასში შემავალი ქვეყნების მდებარეობაზე;
· რუკასა და ტექსტში მოძიებული ინფორმაციის გამოყენებიტ აღწერს კავკასიისათვის დამახასიატებელ მნიშვნელოვან ბუნებრივ რესურსებს(ნავთობი,გაზი,მინერალური წყლები, ტყე და სხვა),გეოგრაფიულ ობიექტებს და ბუნებრივ თავისებურებებს;ავსებს კავკასიის შესაბამის კონტურულ რუკას;
შშმ მოსწავლისთვის შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· აჩვენებს საქართველოს
შეფასების ტიპები და მეთოდები:განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
თვითშეფასება :მოსწავლეთა თვითშეფასება -შესასვლელი ბილეთი, გასასვლელი ბილეთი
ხელმოწერა:თ. ოსიაშვილი
თარიღი:
მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასასრულს
მოსწავლის სახელი-გვარი: ნიკა აჩუაშვილი
კლასი: მერვე
საგანი: გეოგრაფია
მასწავლებლის სახელი-გვარი: თინათინ ოსიაშვილი
თარიღი: 15 ივნისი.2017-2018 სასწ. წ.
მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე
მასწავლებლის ხელმოწერა : თ. ოსიაშვილი
დირექტორის ხელმოწერა:ვ. ჩიკვაიძე
|
No comments:
Post a Comment